لباس كار و تجهيزات ايمني آردم
مهدي آردم با بيش از 20 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد لباس كار و تمامي تجهيزات ايمني سلامت شما را تضمين مي كند

لباس كار همانطور كه از نام آن پيداست به لباسي گفته مي شود كه هنگام كار از آن استفاده مي شود. لباس كار متناسب با با محيط، شرايط، نوع فعاليت و البته سليقه مي تواند انتخاب شود. يكي از مهمترين كارهايي كه اين لباس مي تواند انجام دهد حفظ جان افراد و كاهش آسيب ديدگي از خطرات احتمالي مي باشد. البته ناگفته نماند كه بسياري از ارگان ها براي يكدست شدن پرسنل و شناسايي آنها از افراد متفرقه استفاده مي كنند، به عبارتي ايجاد نظم و يكپارچگي در محيط كار از فوايد استفاده از لباسكار به شمار مي رود.
تا امروز پيشرفت بسيار زيادي را در صنعت نساجي و طراحي لباس مشاهده كرده ايم، اين موضوع تاثيرات بسيار زيادي روي طراحي و دوخت لباس هاي كار داشته است كه منجر به طرح هاي به روز و متنوع در رنگ ها و اندازه هاي مختلف بوده است. لباس كار افرادي كه در مشاغل پرخطر كار مي كنند قطعاً با افرادي كه مشاغل عادي و شركتي هستند تفاوت دارد. به عنوان مثال براي افرادي كه در نيروگاه هاي آب يا برق و يا پتروشيمي كار مي كنند بايد از جنس هاي بسيار عالي و دوخت هاي بسيار خوب همانند پارچه با درصد پنبه بيشتر و يراق آلات (دكمه و زيپ و …) فلزي استفاده شود وليكن براي شغل هاي عادي و لباس ها مي توان از درصد كمتري پنبه و يراق آلات پلاستيكي استفاده كرد. در نظر داشته باشيد كه شغل هايي هم هستند كه نياز به لباس كار ندارند و تنها لازم است از جليقه يا روپوش براي جلوگيري از آسيب استفاده نمايند. به عنوان مثال فردي كه رنگ كار است به لباس كار نياز ندارد، مي تواند از لباسي استفاده كند كه از ريختن رنگ به بدن وي جلوگيري نمايد.
نكته بسيار مهم و حائز اهميت آن است كه لباس كار به دليل اينكه فرد استفاده كننده مدت زمان زيادي از روز را بايد از لباس استفاده كند، بايد به مقدار زيادي راحت باشد و از طرفي نبايد دست و پاي كارمند را ببندد و مانع از كار كردن وي باشد. جناب آقاي آردم با فعاليت در حوزه طراحي و توليد لباس كار از سال ۷۷ تا به امروز يعني ۲۲ سال سابقه درخشان داشته اند و اطلاعات بسيار خوبي در اين زمينه دارند. از اين رو مي دانند كه در چه محيطي بايد از چه جنس و طرحي استفاده شود تا جدا از راحتي سلامت كارمندان نيز حفظ شود. جنس پارچه لباس از ديگر عوامل مهم است چرا كه به صورت مستقيم با پوست بدن افراد در ارتباط است و البته عوامل محيطي نيز روي آن تاثير مي گذارد، بنابراين مي بايست از بهترين جنس ها استفاده شود.
لباس هاي كار طيف بسيار گسترده اي دارند و مي توان گفت بيش از ده ها مدل پايه در رشته هاي مختلف كاري و در هر كدام از اين رشته ها و فعاليت ها بيشتر از ده ها مدل و طرح لباس كار داريم.
لوازم ايمني جانبي همانند لباس كار بسيار مهم است و مي توانند سلامت و جان افراد را نجات دهند. به ياد داشته باشيد در هر صنفي كه هستيد و هر نوع فعاليتي كه داريد مي بايست از لوازم ايمني استفاده نماييد. كلاه ايمني، عينك، دستكش و كفش از ضروري ترين مواردي است كه براي جلوگيري از آسيب ديدگي استفاده مي شود. هر كدام از اين لوازم چندين مدل و طرح دارد كه متناسب با حوزه فعاليت و شغل افراد قابل انتخاب است.
توليدي ايمني مهدي آردم با سابقه طولاني مدت مي تواند تمامي لباس هاي كار در طرح ها و مدل هاي مختلف را توليد و در اختيار شما عزيزان قرار دهد.

قابل ذكر است كه تمامي برندها، شركت ها و كارخانجاتي كه با اين توليدي كار كرده اند، سال هاست كه مشتري ما بوده و از كيفيت كارهاي ما رضايت تمام و كمال را دارند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۰۷:۰۱ ] [ مهدي آردم ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی