لباس كار و تجهيزات ايمني آردم
مهدي آردم با بيش از 20 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد لباس كار و تمامي تجهيزات ايمني سلامت شما را تضمين مي كند

جهت توليد لباس كار چه نكات مهمي را بايد رعايت كرد؟
مسلماً همه افراد براي مكان هاي مختلف از لباس هاي مناسب با محيط را به تن مي كنند، براي مثال لباسي كه براي مهماني هاي رسمي استفاده مي شود، با لباسي كه براي باشگاه ورزشي پوشيده مي شود متفاوت است و تفاوت هاي بسياري دارد. حال سوال اين است كه چرا براي كار افراد از لباس هاي معمولي استفاده مي كنند؟
در واقع سوال را بايد اينگونه بپرسيم كه چرا براي كار از لباس مخصوص استفاده نمي شود؟ لباس كار به لباسي گفته مي شود كه در هنگام كار افراد به تن مي كنند كه البته بايد متناسب با شرايط و محيط ويژگي هاي منحصربه فرد خودش را داشته باشد. انتخاب لباس كار مناسب با نوع فعاليت، يكي از مهمترين كارهايي است كه افراد بايد انجام دهند، چرا كه تمامي مشاغل خطرات و ريسك هاي خود را دارند و ممكن است خطراتي را براي سلامت فرد به همراه داشته باشند كه جبران ناپذير باشند و آسيب هاي جدي را دنبال داشته باشند. جهت توليد انواع لباس كار به تمامي اين خطرات فكر مي شود و سپس بهترين و مناسب ترين لباس براي كاركنان دوخته مي شود.


بعصي از شغل ها هستند كه خطرات بسيار زيادي براي جان و سلامت افراد دارند، بنابراين لباس كار به صورت محافظ سلامت و جان ايفاي نقش مي كند. منظورمان را با مثالي بيان مي كنيم: لباس كار براي افرادي كه شغل آنها با برق سر و كار دارد بايد حتماً نارسانا (رساناي برق نباشد) باشد و جريانات برق را به بدن افراد نرساند، در نتيجه توليد اين لباس ها بايد به نحوي باشد كه از زيپ و اجسام فلزي استفاده نشود.
مشاغل از لحاظ سطح ايمني و آسيب هاي احتمالي در سطح مختلفي با يكديگر قرار دارند و به طبع لباس هايي كه براي اين مشاغل قابل استفاده هستند بايد تفاوت باهم داشته باشند. در توليد لباس كار راحتي و امنيت براي افراد در نظر گرفته مي شود. نكته بسيار مهم ديگري كه در توليد لباس كار رعايت مي شود اين است كه بايد ديد كه فرد در چه شرايط آب و هوايي مشغول به كار است تا از جنسي استفاده كرد كه متناسب با آن محيط و البته حفظ ايمني هاي لازم براي سلامت افراد باشد. براي مثال لباس كار سردخانه با لباس كار شركت نفت بسيار متفاوت هستند، هم از نظر جنس و هم از نظر مدل و طراحي.


رنگ در لباس كار ديگر ويژگي اي است كه بايد در انتخاب و كاربرد آن بسيار دقت شود. افراد در شرايط مختلفي كار مي كنند و گاهي لازم است از رنگ هاي خاصي براي برخي شرايط استفاده شود تا به خوبي ديده و تشخيص داده بشوند. رنگ در لباس كار حرف هاي بسياري درباره كار و نوع فعاليت بيان مي كند. شما افرادي را تصور كنيد كه در ميان سياهي شب در خيابان ها مشغول به كار هستند و لباس هاي معمولي به تن داشته باشند، خودروها با سرعت در آن خيابان در رفت و آمد هستند، اين افراد به سختي از فاصله بسيار نزديك قابل تشخيص هستند، ممكن است چه اتفاقات ناگواري رخ دهد؟ بنابراين اين افراد بايد از لباس كارهاي شبرنگ استفاده كنند و همچنين از تجهيزات ايمني كه از راه دور قابل ديد باشند همانند كله قندي ايمني (مخروط ايمني) استفاده مي شود.
توجه داشته باشيد لباس و تجهيزات ايمني كه امروزه ناديده گرفته مي شوند مي تواند به خوبي از سلامت شما در محيط كاري محافظت كرده و آسيب هاي احتمالي را به حداقل برساند. بنابراين استفاده از آنها را پشت گوش نياندازيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۲۷:۰۰ ] [ مهدي آردم ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی