لباس كار و تجهيزات ايمني آردم
مهدي آردم با بيش از 20 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد لباس كار و تمامي تجهيزات ايمني سلامت شما را تضمين مي كند

تا چه اندازه با تجهيزات آتشنشاني آشنايي داريد؟ آيا مي دانيد شامل چه چيزهايي مي شود؟ به صورت كلي تجهيزات آتشنشاني به ۳ دسته تجهيزات ايمني فردي، تجهيزات مخصوص به مراكز و ماشين هاي امدادي آتش نشان ها تقسيم بندي مي شوند.
به عبارتي مي توان گفت كه وسايلي كه در آتش نشاني استفاده مي شوند كه ايمني آتش نشان ها و همچنين ايمني محيط به خطر افتاده را تامين مي كنند را وسايل و تجهيزات ايمني مي گويند. اين وسايل ايمني در بسياري از كارهاي پرخطر ديگر با طرح و ويژگي هاي متفاوت ديده ايم و با آنها آشنايي داريم، اين وسايل شامل لباس كار، دستكش ايمني، كلاه ايمني، عينك ايمني، كفش ايمني كار مي شوند. تمامي اين وسايل به خوبي مي تواند از جان و سلامت افراد هنگام كار به خوبي محافظت كند.

بايد به خاطر داشته باشيد كه اگر از وسايل و تجهيزات عالي استفاده كنيد و به درستي آنها را انتخاب نماييد، ديگر اهميت ندارد كار شما تا چه ميزان ريسك داشته باشد و تا چه اندازه خطرناك باشد، اين اطمينان در شما به وجود مي آيد كه سلامت شما به خطر نمي افتد. اين را بايد بدانيد كه تمامي كارها خطرات و ريسك هايي دارد كه مي تواند براي سلامتي شما مضر باشد، وليكن با استفاده از تجهيزات ايمني معرفي شده براي شغلتان ديگر نيازي به نگراني نيست و مي توانيد با خيال آسوده به حرفه خود مشغول باشيد.
آتشنشاني هم يكي از پر خطر ترين حرفه ها و يكي از برجسته ترين كارهاي سخت به شمار مي رود. به همين جهت بايد به خوبي در انتخاب تجهيزات ايمني مربوط به آتش نشاني دقت كرد و يا به عبارت ديگر بايد وسواس به خرج داد. نكته اي كه هرگز نبايد فراموش كنيد اين است كه نمي توان از تجهيزات كاري براي كار ديگر استفاده كرد، چرا كه هر كاري ريسك هاي به خصوصي دارند كه نبايد آنها را باهم ادغام كنيد. بر اين اساس تمامي تجهيزات و وسايل ايمني كه براي آتشنشاني قابل استفاده هستند و باعث مي شوند امنيت جاني افراد حفظ شود، معرفي شده اند و حتماً در كارها بايد از آنها استفاده كرد، آتشنشاني نيز از اين امر مستثنا نيست. آتشنشان ها به هنگام وقوع حادثه با تجهيزات كامل به صحنه آمده و از خسارت هاي بزرگ جلوگيري مي كنند. اين امر باعث مي شود كه جان و سلامت خود را به خطر بياندازند، بنابراين استفاده از لباس هاي مخصوص و وسايل ايمني درست مي توان سلامت آنها را حفظ كرد.

ممكن است تصور كنيد اين وسايل به تنهايي كاربردي براي شما نداشته باشد و حتماً بايد يك آتشنشان از آنها در هنگام حادثه استفاده كند، اين تصور به كل اشتباه است، چرا كه امروزه يكي از مهمترين قوانين ساختن سازه ها اين شده است كه حتماً بايد جدا از سيستم اعلام حريق، كپسول آتشنشاني نيز داشته باشند تا بتوانند پايان كار بگيرند. توصيه شده است كه هر راننده اي در خودروي سواري خود نيز يك كپسول كوچك داشته باشد تا به هنگام خطر و حادثه بتواند به موقع از آن استفاده كند تا موقع رسيدن مأموران آتشنشان از خسارت هاي بسيار زياد بتواند جلوگيري كند.
اين نكته را بازگو كنيم كه در صنف مسغول به كار هستيد سعي كنيد از تمام تجهيزات ايمني و لباس كار به درستي و با دقت استفاده كنيد تا سلامت شما به خوبي حفظ شود.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۳۷:۲۱ ] [ مهدي آردم ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی