لباس كار و تجهيزات ايمني آردم
مهدي آردم با بيش از 20 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد لباس كار و تمامي تجهيزات ايمني سلامت شما را تضمين مي كند

در گذشته به تن كردن لباس كار از ملزومات زندگي به شمار نمي رفته است و يا از لباس هاي مناسب براي مشاغل استفاده نمي شده است، اين موضوع برخلاف امروزه بوده است و در حال حاضر براي هر كاري لباس مناسب و البته داراي استانداردهاي ايمني يكي از مهمترين الزامات هر كار در هر محيط كاري به شمار مي رود. لباس كار را با در نظر گرفتن محيط و شرايط كاري هرفرد انتخاب مي كنند. به طبع لباس كار داروسازي با لباس كار آتشنشاني داراي تفاوت هاي بسياري است. لباس كار مهندسي همانطور كه از نامش پيداست براي مهندساني است كه در محيط هاي كارگاهي مشغول به كار هستند.
استفاده از لباس كار مهندسي مزايايي دارد، از جمله علاوه بر اينكه مشخص مي كند در محيط كاري حرفه و شغل شما چيست، مي تواند از سلامت و جان شما به خوبي محافظت نمايد. حالا براي خريد و انتخاب لباس كار مهندسي چه عواملي را بايد در نظر گرفت و به ويژگي هاي لباس بايد دقت كرد؟ با ما همراه باشيد تا پاسخ پرسش هايتان را بگيريد:


از آنجايي كه هر فعاليتي در هر محيطي خطراتي را براي افراد ممكن است در پيش داشته باشد، لباس كار مناسب با آن محيط مي تواند تا حد بسيار زيادي از اين آسيب هاي احتمالي جلوگيري كرده و سلامت افراد را حفظ نمايد، بنابراين استفاده از لباس كار مناسب يكي از ملزومات كار محسوب مي شود.
هنگامي كه لباس كار قرار است طراحي شود، به تمام خطرات و آسيب هاي احتمالي مشاغل به خوبي دقت مي شود و سپس لباسي طراحي و توليد مي شود كه تا حد بسيار زيادي بتواند از آن آسيب ها جلوگيري كرده و جان افراد را حفظ نمايد. براي هر شغلي استانداردهايي در طراحي لباس بايد رعايت شود كه سازمان استاندارد جهاني آنها را بر اساس آسيب ها و خطرات شغلي ارائه كرده اند. براي مشاغلي كه افراد بايد از لباس كار مهندسي استفاده كنند، استانداردهاي لباس كار را واحد HSE تعريف كرده و بايد رعايت شود.


همه لباس كارهايي كه براي مشاغل مختلف طراحي و توليد مي شوند، يك سري ويژگي هاي مشترك دارند، اينكه لباس كار حتماً در سايز درست بايد توليد شود و سپس انتخاب شود، اين امر باعث مي شود كه راحتي و ايمني فرد مصرف كننده حفظ شود. به هنگام خريد لباس كار مهندسي بايد به خوبي دقت كنيد كه لباس مناسب با سايزتان انتخاب كنيد. لباس كارهاي بزرگتر و كوچكتر باعث مي شود تمركز كافي را روي كار نداشته باشيد، راحتي شما گرفته شود، تعادل شما به هنگام كار به هم بخورد و همچنين سلامتي و جان شما به خطر بيوفتد.
از آمجايي كه ساعات زيادي را در لباس كار هستيد بايد از نظر بهداشت و تميزي به خوبي دقت نماييد. شستشوي مداوم يكي از كارهايي است كه حتماً بايد رعايت شود تا از آسيب هاي پوستي جلوگيري شود. جنس پارچه لباس كار مهندسي بايد به نحوي باشد كه علاوه بر ضد حساسيت بودن براي پوست و البته استفاده در دماهاي كم و زياد، بر اثر اين شستشوي زياد از بين نرود و در رنگ و جنس آن تاثيري نگذارد. براي اينكه كثيف بودن را زياد نشان ندهد معمولاً رنگ هاي تيره براي توليد لباس كار مهندسي انتخاب مي شود. انتخاب پارچه براي دوخت لباس كار مهندسي به مقدار زيادي بستگي به شرايط محيطي و البته آب و هوايي مصرف كننده دارد.
توجه داشته باشيد كه اين شرايط و ويژگي ها بايد در محيط كاري به خوبي رعايت شود تا سلامت افراد حفظ شود.
شايد علاقه داشته باشيد كه شرايط استانداردهاي HSE را بدانيد، در مقاله اي ديگر به صورت اختصاصي به موارد سازمان HSE و بررسي آنها خواهيم پرداخت.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۵۳:۴۵ ] [ مهدي آردم ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی