لباس كار و تجهيزات ايمني آردم
مهدي آردم با بيش از 20 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد لباس كار و تمامي تجهيزات ايمني سلامت شما را تضمين مي كند

در هنگام كار پوشيدن لباس كار بايد جهت جلوگيري از آسيب ديدن لباس كار و تجهيزات ايمني مخصوص به شغلتان استفاده شود. لباس كار براي شغل هاي مختلف، متفاوت طراحي و توليد مي شود چرا كه هر كاري ويژگي هاي مخصوص خودش را دارد و بايد متناسب با خطراتي كه افراد را تهديد مي كند لباس مناسب داشت. در نظر داشته باشيد كه تجهيزات ايمني لازم براي تمام شغل ها به نحوي استاندارد مي گيرند كه آسيب هاي احتمالي به فرد در آن شغل را به حداقل برسانند.
بنابه گفته ها مي توان متوجه شد كه حفظ و نگهداري از لباس كار اهميت بسيار زيادي دارد و بايد به خوبي به اين لباس رسيدگي كرد تا به بهترين شكل از سلامت ما محافظت كند. رسيدگي به لباس كار و بررسي آن زمان زيادي از ما نخواهد گرفت، بايد توجه داشته باشيد كه در زمان استفاده از لباس كار ممكن است ايرادات آن را متوجه نشويد، بنابراين بهتر است كه پيش از پوشيدن لباس آن را به خوبي و با دقت بررسي كنيد. چنانچه در لباس نقصي مشاهده كرديد بهترين كار اين است كه دست از كار بكشيد و هرچه زودتر به برطرف كردن آن رسيدگي نماييد چرا كه ممكن است هنگام كار همان نقص باعث بروز خطراتي براي جان و سلامت شما شود. ممكن است در شرايطي كار كنيد كه لباس كار يدك داشته باشيد و به محض آسيب لباس اول، مجبور به استفاده از لباس دوم خود شويد، در اين شرايط توصيه مي شود كه ابتدا بدن خود را بشوييد و يا كاملاً تميز نماييد كه آلودگي را به لباس جديد منتقل نكنيد.


نكته قابل توجه اين است كه پس از اتمام كار، لباس كار خود را به خوبي بشوييد و آن را جايي بگذاريد كه كاملاً خشك شود، ماندن نم در لباس هم باعث به وجود آمدن قارچ و باكتري مي شود و هم باعث پوسيدگي پارچه خواهد شد.
ممكن است كار شما به نحوي باشد كه نيازي نباشد هرروز لباس كارتان را بشوييد اما اين زمان را طولاني نكنيد و سعي بر اين داشته باشيد كه هفته اي يك بار حداقل لباس خود را بشوييد تا هم از پارچه محافظت شود و هم باعث آسيب به بدنتان نشود.
اگر در جايي كار مي كنيد كه با وسايل و مواد شيميايي سر و كار داريد، بهترين روش نگهداري از لباس كار اين است كه لباس خود را مرتباً شست و شو نماييد و لباس تميز و شسته شده را در مجاورت لباس هاي آلوده نگذاريد. مواد شيميايي و سمي در كمترين زمان ممكن آسيب هاي جدي به شما وارد خواهد كرد بنابراين در اين شرايط بايد به خوبي از لباس كارتان محافظت كنيد تا كمترين خطري شما را تهديد نكند.
لباس هايي كه در محيط هاي آلوده و سمي استفاده مي شوند، معمولاً از جنسي هستند كه با شست و شو زياد آسيب نمي بينند وليكن پس از مدتي آنها خراب مي شوند و بايد حواس خود را به خوبي جمع كرده تا به محض اينكه پارچه از حالت اوليه خارج شد، سريع لباس خود را تعويض كرده و لباس كار نو و سالم را جايگزين كنيد.
لباس كار شما رابطه مستقيمي با سلامت و آرامش شما در محيط كاريتان دارد، بنابراين به خوبي از آن محافظت كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۴۱:۲۳ ] [ مهدي آردم ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی