لباس كار و تجهيزات ايمني آردم
مهدي آردم با بيش از 20 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد لباس كار و تمامي تجهيزات ايمني سلامت شما را تضمين مي كند

به دليل حساس بودن و اهميت بسيار زياد سلامت سر در بدن، استفاده از كلاه ايمني در تمام مشاغل از ضرورت هاي جدي است كه همه افراد آن را رعايت كنند. كلاه ايمني به صورت حرفه اي و عالي از سر در مقابل خطرات و آسيب هاي احتمالي به هنگام كار جلوگيري مي كند. تمام اين محافظت ها و حساس بودن سر اين است كه جمجه انسان محل قرارگيري اعضاي حياتي بدن و همچنين مركز سيستم اعصاب بدن مي باشد، از اين رو با كوچكترين آسيبي ممكن است سيستم كل بدن و اندام هاي ديگر دچار خطر و يا آسيب هاي جدي و دائمي شوند. گزارش ها حاكي از آن هستند كه بيشترين آسيب ها در محيط كار مربوط به سر مي باشد، بنابراين بايد به خوبي در حفظ سلامت خود و سر كوشا باشيد و از كلاه ايمني استفاده نماييد.


به صورت كلي آسيب هايي كه به سر ممكن است تهديد به شمار بروند عبارتند از موارد ذيل:
– سقوط و پرت شدن و يا برخورد اشياء به سر
– برخورد سر با وسايل ثابت در محل كار به خصوص در فضاهاي كوچك تر
– تماس سر با تجهيزات برق و يا خط هاي انتقال برق
– گير كردن موهاي سر در ماشين آلات متحرك و كنده شدن دسته اي موهاي سر
– در مكان هاي داراي آتش، آتش گرفتن موهاي سر و يا سوختگي سر
اينها تنها بخش خوش بينانه آسيب ها به سر هستند، به عبارتي ممكن است كه خطرهاي بسيار جدي تري به سر وارد شود. آسيب هايي كه حتي ممكن است به مرگ طرف منجر شود! اين آسيب ها عبارتند از:
– برخورد سر با اجسام لبه دار و بسيار تيز كه منجر به سوراخ شدن جمجه هستند.
– برخورد شديد اجسام با سر كه منجر به شكستن جمجمه و يا مهره هاي گردن منجر مي شود.
– ضربه شديد به سر كه باعث ضربه مغزي مي شود كه بدون شكستن جمجمه رخ مي دهد و ممكن است باعث بيهوشي و مشكلات متعدد و خطرناك ديگري شود.
– ماليده شدن و برخورد مواد شيميايي به سر كه باعث بروز مشكلات بسيار زيادي مي شود.


نمي توان تمامي خطرات را ناديده گرفت و از طرفي حذف آنها اصلاً ممكن نيست، بنابراين براي حفاظت و جلوگيري از تهديدات و خطرات ناشي از كار بايد از كلاه متناسب با نوع شغلتان كه يكي از اصلي ترين تجهيزات ايمني است، استفاده كنيد. در نظر داشته باشيد كه هر شغلي براي خود كلاه ايمني مخصوصي دارد كه با توجه به شرايط و محيط كاري ويژگي هاي منحصربه فردي دارند.
سيستم فني كلاه ايمني به نحوي است كه بتواند به خوبي از سر در برابر ضربات و انرژي هاي وارده محافظت كند، به اين صورت كه كلاه ايمني بايد انرژي اجسام در حال سقوط را به خوبي بگيرد و جذب كند تا سر كمترين آسيبي نبيند. در هر كلاه ايمني اين جذب به صورت هاي مختلف انجام مي شود، در برخي از آنها از راه تغيير شكل موقت و يا دائم پوسته كلاه و يا از طريق شكستن كوچك برخي قسمت هاي پوسته كلاه و يا يراق ها.
به صورت اساسي كلاه ايمني مي بايست مقاومت بسيار زياد و خوبي در برابر خطرات داشته باشد تا سر كوچكترين آسيبي نبيند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۵۷:۳۹ ] [ مهدي آردم ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی