لباس كار و تجهيزات ايمني آردم
مهدي آردم با بيش از 20 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد لباس كار و تمامي تجهيزات ايمني سلامت شما را تضمين مي كند

در محيط كار ممكن است خطرات بسياري افراد را تهديد كند و آسيب هاي جدي به انسان وارد نمايد. بنابراين جداي اينكه به خوبي بايد موارد ايمني را رعايت كرد، سرپرست بايد بداند كه در بروز موارد حساس و خطرات در كار به سرعت اطلاع دهد و گزارش دقيق اتفاق را يادداشت نمايد. بسياري از افراد به اشتباه فكر مي كنند كه با گزارش دادن جراحات و خطرات سرزنش خواهند شد، وليكن اشتباه است و با دادن گزارشات در محيط كار مسئول مربوطه در اصل سرزنش نخواهد شد.
همواره بايد به خوبي مراقب خطرات و آسيب هاي احتمالي بود تا افراد كوچكترين آسيبي نبينند. حفظ ايمني در سطوح بالا همانند تهيه لباس كار و تجهيزات ايمني به عهده مسئولين مي باشد وليكن حفظ و رعايت ايمني و بهداشت فردي به عهده كاركنان مي باشد. در صورتي كه شما يا همكارانتان آسيبي ديديد بسيار مهم است كه در اسرع وقت به كارفرما و يا مسئول قسمت خود اطلاع دهيد، هرچند كه آسيب در حد جزئي و بسيار كوچك باشد. گزارش اتفاقاتي كه در محل كار رخ مي دهند بسيار مهم هستند از اين رو كه هم مي تواند اعتماد كارفرما را جلب كرد و هم مي توان گزارش داد كه دقيقاً چه اتفاقي افتاده است تا كسي نتواند از موقعيت پيش آمده سوء استفاده كند و همچنين كادر درمان بتوانند به خوبي شرح قضيه را بدانند تا بهترين تدبير را براي فرد صدمه ديده داشته باشند.


داشتن حس خجالت و شرم در شرايطي كه اتفاقي رخ مي دهد، نبايد پيش آيد و از دادن گزارش جلوگيري كند. خسارت و صدمه ممكن است براي هر كسي در هر وضعيتي رخ دهد بنابراين نبايد ترسيد و خجالت كشيد.
چنانچه در محيط كارتان فردي آسيب ديد و لازم بود كه با اورژانس تماس گرفته شود، حتماً در اسرع وقت و بدون معطلي با اورژانس تماس حاصل نماييد و گزارش دقيقي از حادثه بيان كنيد تا بتوانند به خوبي شما را راهنمايي كنند.


گزارش صحيح و درست خطرات و آسيب ها بايد شامل موارد ذيل باشد:
محل دقيق حادثه و چطور رسيدن به محل
تعداد افراد آسيب ديده
نوع و چگونگي كمك هاي اوليه انجام شده در صورت انجام
ديگر خطرات ممكن
نام و شماره در دسترس فرد تماس گيرنده
تجهيزات ايمني به تنهايي نمي تواند به صورت كامل از افراد محافظت كند و بايد به خوبي از خطراتي كه شما را تهديد مي كند آگاهي داشته باشيد. اهميت دادن به تمامي موارد ايمني در محل كار از ديگر موارد مهمي است كه حتماً بايد رعايت شود.

 
امتیاز:
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۰۶:۲۴ ] [ مهدي آردم ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی