لباس كار و تجهيزات ايمني آردم
مهدي آردم با بيش از 20 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد لباس كار و تمامي تجهيزات ايمني سلامت شما را تضمين مي كند

امنيت كار آتش نشاني به قدري بالاست كه بايد حتما لباس كار آتش نشاني با ويژگي هاي منحصر به فرد را استفاده نمايند تا از آنها در برابر خطرات محافظت كند.

خطرات كار آتش نشاني فقط محدود به مقابله با آتش نيست و طيف گسترده تري از خطر را متحمل مي شوند. از اين رو بايد لباس مناسب بپوشند. لباس كار آتش نشاني داراي تنوع در رنگ و مدل است و با توجه به شرايط آنها مورد استفاده قرار مي گيرد. جهت اطلاع از قيمت خريد انواع لباس كار آتش نشاني در توليد و پخش ايمن پوش آردم مي توانيد با شماره هاي موجود در وب سايت تماس حاصل نماييد.

ويژگي هاي لباس كار آتش نشاني

آتش نشان ها به دليل روبرو شدن با آتش، بايد حتما از لباسهايي استفاده كنند كه حرارت را منعكس نكند و از جنس الياف نسوز باشد. اما اين فقط بخشي از ويژگي لباس كار آتش نشاني است.

از ديگر ويژگي هاي لباس كار آتش نشاني مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • به دليل وجود داشتن در مواقع خطر حتما بايد از پارچه هاي شبرنگ در برخي قسمت ها استفاده شود.
  • وزن لباس از ديگر ويژگي هاي لباس كار آتش نشاني است.
  • لباس كار آتش نشاني بايد مقاوم در برابر اجسام تيز و برنده باشد و همچنين از ورود آب و رطوبت جلوگيري كند.
  • داشتن جيب روي لباس از ديگر خصوصيات لباس كار آتش نشاني است تا آتش نشانها بتوانند در مواقع ضروري تجهيزات مورد نياز خود را در آن قرار دهند.
  • لايه داخلي لباس بايد به شكلي باشد كه انتقال هوا را به خوبي انجام داده و تعريق را براي آتش نشان ها به حداقل برساند.
  • سايز لباس آتش نشاني بايد دقيقا متناسب با سايز آتش نشان باشد. آستين لباس بايد دقيقا مماس بر مچ دست باشد تا خطر كمتر باشد.

لباس هاي عملياتي آتش نشاني در حريق

رنگ لباس آتش نشان ها هم با يكديگر متفاوت است. مثلا افرادي كه در بخش پشتيباني مشغول به كار هستند رنگ لباس سورمه اي و مشكي و دوستاني كه به دل آتش ميزنند، رنگ لباس قرمز و نارنجي دارند. لباس كار آتش نشاني متشكل از شلوار و اوركت به صورت جدا و تكه اي و يا سر هم و يكسره است. 

لباس هاي بخش عمليات آتش نشاني از سه لايه تشكيل شده و جنس آنها از الياف نسوز است تا در برابر شعله و حرارت مقاوم باشد.

لباس هاي عملياتي آتش نشان ها بايد داراي استاندارد جهاني مخصوص باشد چرا كه اگر كيفيت مناسبي نداشته باشد،آتش نشان را با خطر مرگ مواجه ميكند. جنس لايه داخلي لباس ها ار گورتكس بوده تا به جريان دادن هوا كمك كند و تعريق آتش نشان ها را كاهش دهد.

لباس عملياتي تماس با آتش

اول اينكه بايد بدانيد لباس كار براي افرادي كه وارد آتش ميشوند و افرادي كه با آتش مبارزه مي كنند متفاوت است. لباس كار عملياتي تماس با آتش بالاترين ايمني را دارد، علاو بر نسوز بودن، از بخش هاي ديگري مانند صورت و دست ها هم محافظت مي كند. تجهيزات ايمني لباس آتش نشاني عبارت است از كلاه ايمني، دستكش، اوركت و شلوار و كفش مناسب. در ساختار اين لباس هاي عملياتي الياف ضد گرما وجود دارد كه قابليت نسوز دارد. جنس اين لباس ها از آلومينيوم فايرتكس و فايبرگلاس نسوز است و تا حد زيادي حرارت را منعكس مي كند.

در انواع مدل هاي لباس آتش نشاني مي توان گفت كه فقط از الياف نسوز ساخته شده است اما كارايي تماس با آتش را ندارد و تنها براي عبور از آتش مناسب است.

لباس كار آتش نشاني جهت عبور از محيط هاي داراي الكتريسيته

لباس آتش نشاني براي افرادي كه قرار است در محيطي باشند كه در آن خطر برق گرفتگي وجود دارد بايد به صورتي ايمن باشد تا الكتريسيته را به زمين انتقال دهد.

فروشگاه لباس كار آردم

لباس هايي كه در ايمن پوش آردم توليد و عرضه مي شوند به همراه ضمانت و كيفيت است. ايمن پوش آردم در زمينه توليد لباس كار دوبنده، فعال و قدرتمند است. جهت خريد انواع لباس كار صنعتي، مهندسي، پزشكي، جين و تيشرت كار مي توانيد با شماره هاي موجود در وب سايت تماس حاصل نماييد.

 
 
 
امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۸:۲۰ ] [ مهدي آردم ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی