لباس كار و تجهيزات ايمني آردم
مهدي آردم با بيش از 20 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد لباس كار و تمامي تجهيزات ايمني سلامت شما را تضمين مي كند

استفاده از لباس كار علاوه بر محافظت از لباس هاي شخصي، به محافظت از افراد در محيط كار را با توجه به خطرات و نيازهاي افراد در محيط كار را بر عهده دارد. در اين مقاله قصد داريم به معرفي انواع لباس كار و ويژگي هاي هر كدام بپردازيم. جهت سفارش و اطلاع از قيمت خريد انواع تجهيزات ايمني مانند كفش ايمني، لباس كار دوبنده، كاپشن شلوار، دستكش ايمني و تي شرت كار با شماره هاي موجود در وب سايت تماس حاصل نماييد.

 

معرفي ويژگي هاي انواع لباس كار 

لباس كار داراي انواع مختلفي است كه با توجه به شرايط موجود در محيط كار، طراحي و توليد مي شود و به بازار عرضه مي شود. مديران شركت ها و كارگاهها و كارخانجات با توجه به نوع كاربرد و مصرف خود، از انواع لباس كار استفاده مي نمايند.

كاپشن و شلوار مهندسي

استفاده از كپشن و شلوار مهندسي در مشاغلي چون صنايع فولاد، خودروسازي، كار در معدن، راه سازي و شهرسازي و … مورد استفاده قرار مي گيرد.

شلوار مهندسي در دو مدل دكمه اي و كمر كش توليد مي شود. كاپشن و شلوار مهندسي به دليل مزايايي كه دارد از جمله محبوبترين انواع لباس كار در سراسر دنيا محسوب مي شود. كاپشن و شلوار مهندسي هم راحت تر و هم زيباتر از بقيه انواع مدل هاي لباس كار مهندسي است.مهندسين از اين مدل لباس كار بيشتر استفاده مي كنند به همين دليل به اين مدل لباس، لباس كار مهندسي گفته مي شود.

جنس پارچه هاي كاپشن و شلوار مهندسي معمولا از فلامنت، پلي استر پنبه و … مي باشد. در دوخت اين لباس از پارچه هاي مختلف نيز استفاده مي شود و در شغل هاي مختلف، با توجه به نياز آن شغل مي توان از نوار شبرنگ استفاده كرد. كاپشن و شلوار مهندسي به دليل داشتن جيب هاي  زياد باعث كارايي بهتر مي شود. 

لباس كار دوبنده و يكسره

لباس كارهاي يك سره از پارچه هايي مانند كتان، پلي استر پنبه، فلامنت و جين استفاده مي شود. لباس كار يكسره با جنس جين هم در محيط كار و هم در فضاي بيرون كاربرد دارد. لباس كار دوبنده داراي بالاتنه اي آزادتر است و همين باعث مي شود عملكرد شما را محدود نكند. اين مدل لباس كار در بين شغل هايي مانند تعويض روغني و نجاري و … طرفداران زيادي دارد.

روپوش كار

پوشيدن روپوش كار باعث نظافت و ايمني افراد در محيط كار مي باشد. انواع مدل هاي روپوش كار تقريبا در تمام مشاغل يكي است و با تفاوت هاي كمي در سايز هاي مختلف و جاي جيب و دكمه  و رنگ مشابه است. روپوش كار با توجه به محل استفاده معمولا از جنس با درصد نخ بيشتر مانند تترون، ترگال، پنبه و … طراحي و توليد مي شود. راحتي و مقاومت اين جنس لباس كار در مقابل شستشوي زياد از جمله مزيت هاي اين مدل لباس خواهد بود. روپوش كار بسيار پركاربرد است و در تمام درمانگاهها، بيمارستانها، رستورانها مورد استفاده قرار ميگيرد.

لباس كار خلباني

لباس كار خلباني از نام لباس خلباني گرفته شده است. در صورتيكه مكانيك هستيد، در كارواش كار مي كنيد  و يا با مواد شيميايي و روغني سروكار داريد، لباس كار خلباني بهترين گزينه مي باشد.

فروشگاه لباس كار آردم

لباس هايي كه در توليدي لباس كار آردم طراحي و توليد مي شود از بهترين كيفيت و به همراه ضمانت مي باشد. ايمن پوش آردم متخصص در طراحي و توليد انواع لباس كار، لباس كار دوبنده، لباس كار مهندسي، لباس كار پزشكي، لباس كار صنعتي، لباس كار جين و … در تهران و شهرستان مي باشد. جهت خريد و استعلام قيمت انواع لباس كار مي توانيد با شماره هاي موجود در وب سايت تماس حاصل نماييد.

 

 
 
امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۵۵:۲۵ ] [ مهدي آردم ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی