لباس كار و تجهيزات ايمني آردم
مهدي آردم با بيش از 20 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد لباس كار و تمامي تجهيزات ايمني سلامت شما را تضمين مي كند

لباس كار ايزوله ضد ويروس كرونا چيست و چه ويژگي هاي مهمي بايد داشته باشد
لباس كار و لباس ايمني به اين منظور ساخته و توليد مي شوند كه از سلامت فرد در مقابل خطرات كار به خوبي محافظت كند و آسيب ديدگي هاي ممكن در طول انجام فعاليت را به حداقل برساند. لباس كار بايد مناسب با مشاغل انتخاب شود تا به بهترين شكل از خطراتي كه ممكن است براي افراد پيش بيايد جلوگيري كرده و به خوبي سلامت آنها را حفظ كند. آسيب ديدگي هايي كه ممكن است در محل كار براي افراد رخ بدهد، احتمال دارد جبران ناپذير و بسيار سنگين باشد، بنابراين مي بايست تجهيزات ايمني كه براي شغلي در نظر گرفته مي شود به خوبي استفاده شود.


بعضي از انواع لباس كار متناسب با شغل هايي كه از آنها استفاده مي شوند، ايمني بالاتري دارند تا فرد به هيچ وجه مورد تهديد خطري قرار نگيرد. لباس كار ايزوله جزو آن دسته از لباس هاست. لباس كار ايزوله به دليل نوع استفاده از آن ايمني بسيار بالايي دارد و مي تواند به خوبي در مواجهه با خطرات و آسيب ديدگي هاي احتمالي كار از افراد به خوبي محافظت كند.
شايد بپرسيد لباس كار ايزوله چيست؟ در پاسخ بايد بگوييم كه لباس كار ايزوله به لباسي گفته مي شود كه بدن فرد را در حفاظت صد درصدي قرار مي دهد به طوري كه پوست بدن او با بيرون هيچ نوع ارتباطي نداشته باشد. لباس كارهاي ايزوله در صنف هاي مختلفي استفاده مي شود كه در هر كدام ويژگي هاي منحصربه فرد خود را دارد. لباس كار ايزوله مقابله با گازهاي سمي و اشتعال زا، لباس كار ايزوله پزشكي، لباس كار ايزوله آتش نشاني، لباس كار ايزوله مقابله با مواد شيميايي و لباس كار ايزوله كار با اسيد از انواع گوناگون لباس كارهاي ايزوله هستند.


با توجه به مكان هايي كه لباس كار ايزوله استفاده مي شود، تا حدودي متوجه شده ايد كه در چه شرايطي بايد از لباس كار ايزوله استفاده كرد. در اين روزهايي كه نام ويروس كرونا به خوبي بين جامعه جا افتاده است و مي دانيد كه چه شرايط و وضعيتي براي افراد ايجاد كرده است. تيم پزشكي و كادر درماني در حال مبارزه سخت و بسيار دشواري هستند و جان خود را براي هموطنان به خطر مي اندازند تا با اين ويروس كشنده و خطرناك مقابله كنند. بنابراين مي توان گفت بايد به خوبي و به هر طريقي كه شده است بايد از سلامت خود محافظت نمايند. بهترين روش محافظت در برابر ويروس كرونا استفاده از لباس هاي مخصوص و ايزوله مي باشد. استفاده از لباس ايزوله يكبارمصرف براي پزشكان و پرستاران از اهميت بسيار زيادي برخوردار مي باشد. اين نوع از لباس جهت جلوگيري از انتقال بيماري هاي عفوني و ويروسي به ويژه كرونا، امروزه مورد توجه بسياري از افراد قرار گرفته است چرا كه بدن فرد را به خوبي مصون از بيماري نگاه مي دارد.
لباس هاي ايزوله معمولاً لباس كار آزمايشگاهي به شمار مي رود. بنابراين مي توان متوجه شد كه لباس كار آزمايشگاهي نيز لباس ايزوله مي باشد.

لباس كار ايزوله معمولاً جنس پلاستيكي دارد و همراه با تجهيزات ديگري همچون عينك ايمني و ماسك ايمني استفاده مي شود. در انتهاي آستين و پاچه هاي اين نوع لباس كش هايي قرار گرفته است تا هيج راهي براي نفوظ ويروس و مواد آلوده وجود نداشته باشد. كلاه اين لباس نيز به نحوي است كه بيشتر صورت را پوشش مي دهد. چنانچه به لباس كار پزشكي و پرستاري در بخش مقابله با كرونا دقت كنيد، متوجه مي شويد كه يك پوشش بسيار نازك است كه تنها براي جلوگيري از آلودگي به بدن و لباس هاي آنها استفاده مي شود و به خوبي مانع از آلوده شدن ديگر لباس ها مي شوند.
نكته قابل توجه اين است كه لباس هاي ايزوله براي تمام فصول مناسب است و مي توان در تمام دماها از آن استفاده كرد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۲۲:۴۸ ] [ مهدي آردم ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی