لباس كار و تجهيزات ايمني آردم
مهدي آردم با بيش از 20 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد لباس كار و تمامي تجهيزات ايمني سلامت شما را تضمين مي كند

مراكز كنترل و پيشگيري از بيماري (CDC) توصيه هاي جدي بيان كرده مبتني بر استفاده از ماسك جهت جلوگيري از انتقال كوويد-۱۹ (كرونا). اين در حالي است كه بسياري از افراد امروزه داراي شيلدهاي پلاستيكي هستند. حالا آيا در اين شرايط بيماري شيلد پلاستيكي مي تواند جايگزين مناسبي براي ماسك هاي پارچه اي به شمار بيايد؟
شيلدهاي پلاستيكي بر اين اساس طراحي و توليد شده اند كه افرادي كه به دلايلي همانند گرما و تنگي نفس ماسك نمي زنند بتوانند حفاظتي در برابر بيماري و ويروس داشته باشند. بسياري از پژوهشگران و همكاران براي مراقبت هاي بهداشتي به اين نتيجه رسيده اند كه شيلدهاي بهداشتي مي تواند تا حدي خطر ابتلا به ويروس كرونا را كاهش دهند. همانطور كه در اين مدت گفته شده است، ويروس كرونا همراه با قطرات و بزاق دهان فرد آلوده به صورت ما بپاشد و مبتلا شدن ما را در پي داشته باشد، از آنجايي كه عينك ايمني براي كارهاي روزمره قابل استفاده نيست، شيلدهاي پلاستيكي مي تواند از ورود قطرات به چشم، بيني و دهان به خوبي جلوگيري كند. به ياد داشته باشيد كه ويروس كرونا از راه دهان و بيني و چشم نيز قابل انتقال است.


دكتر جوي هنينگين، استاديار باليني داشكده پزشكي بيرمنگهام بيان كرده است كه هنوز هيچ اطلاعاتي مبتني بر اينكه شيلد به تنهايي قادر به جلوگيري از ويروس كرونا است در دست نداريم وليكن مي توان به قطعيت گفت كه استفاده از ماسك همراه با شيلد محافظت از افراد را بيشتر مي كند.
شيلدها به ويژه براي پرسنل و كادر درمان حين انجام فعاليت و رسيدگي به حال بيماران مبتلا به كرونا كه ممكن است در صورت پرسنل سرفه و يا عطسه كنند بيشترين كاربرد را دارد. علاوه بر لباس كار و تجهيزات ايمني لازم براي اين افراد، شيلدهاي پلاستيكي نيز توصيه مي شود تا به خوبي از افراد كادر درمان محتفظت شود.

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۵۸:۱۲ ] [ مهدي آردم ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی