لباس كار و تجهيزات ايمني آردم
مهدي آردم با بيش از 20 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد لباس كار و تمامي تجهيزات ايمني سلامت شما را تضمين مي كند

براي بسياري از افراد كار در زمستان و هواي سرد راحت تر از تابستان و هواي بسيار گرم به شمار مي رود. شرايطي كه آب و هوا در كار به وجود مي آورد مي تواند مستقيم روي بازدهي كار تاثير بگذارد. با اين وجود بايد بدانيد كه كار در آب و هواي سرد مي تواند خطراتي را به همراه داشته باشد كه به جان افراد آسيب بزند.

آسيب هايي كه كار در اين شرايط براي انسان ممكن است در پيش داشته باشد عبارتند از:
اعضاي بدن كه در معرض سرماي شديد باشند ممكن است يخ بزنند كه اين يخ زدگي ممكن است خفيف باشد و يا بسيار جدي باشد تا جايي كه جان افراد را به خطر بياندازد. يخ زدگي ممكن است بافت هاي بدن را تخريب كند. بيني يكي از اعضايي است كه زودتر از جاهاي ديگر دچار يخ زدگي مي شود و ممكن است خطراتي را براي افراد به وجود بياورد.
از بين رفتن دماي بدن (هيپوترمي) يكي ديگر از خطرات جدي ايست كه در شرايط آب و هوايي سرد براي افراد به وجود مي آيد. از دست رفتن دماي بدن به دليل كار در معرض هواي بسيار سرد در طولاني مدت رخ مي دهد كه به شدت خطرناك است و حتي جان بسياري را گرفته است.
خطراتي كه كار در شرايط آب و هوايي سرد براي بدن ايجاد مي كند بسيار جدي است و بايد به خوبي در زمان هايي كه در محيط بيرون مشغول به كار هستيد از بدن خود محافظت نماييد. چنانچه در مكان هاي رطوبتي و خيس هستيد نيز بايد محافظت را چندين برابر نماييد چرا كه رطوبت ايعث مي شود دماي بدن زودتر پايين بيايد.


در اين شرايط چه پوششي بايد داشته باشيم
يكي از موثرترين روش هاي پيشگيري از خطرات و آسيب هاي ناشي از كار در سرما، پوشيدن لباس كار سردخانه (لباس كار مناسب براي هواي سرد) به شمار مي رود.
پيشنهاد مي شود كه به جاي استفاده از كاپشن سنگين از چند لايه پوشش استفاده كنيد. همچنين مي توانيد از يك لايه لباس با جنس پلي استر و يا پلي پروپيلن كه مستقيم با پوستتان ارتباط داشته باشد، استفاده نماييد، اين كار باعث مي شود كه گرما روي پوست شما بماند.
همواره بايد از كلاه ايمني، دستكش ايمني، جوراب هاي نسبتاً ضخيم و كفش ايمني مناسب با هواي سرد استفاده كنيد تا به خوبي تمامي اعضاي بدنتان گرم بماند.
روسري يا ماسك هاي مخصوص اسكي مي تواند از صورتتان در برابر سرما به خوبي محافظت كند.
در ذهن داشته باشيد كه لباس هاي سنگين و نادرست و غير استاندارد باعث مي شود كه كلافه شويد و نتوانيد به درستي و با آرامش به كارتان برسيد. لباس كار مناسب انتخاب كنيد تا در اين شرايط آب و هوايي خطرناك بتوانيد بهترين بازدهي را داشته باشيد و البته سلامت خود را به خوبي حفظ نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۵۱:۳۸ ] [ مهدي آردم ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی